FANDOM

Todd Flanders
Todd Flanders
Płeć Mężczyzna
Włosy Brązowe (czasami rude)
Wiek 8
Zajęcie Uczeń Szkoły Podstawowej w Springfield
Rodzina

Dziadkowie: Nedward Flanders i Agnes Flanders
Rodzice: Ned Flanders i Maude Flanders
Brat: Rod Flanders

Pierwszy występ "Gwiazdka Simpsonów"
Głosu użycza Nancy Cartwright

"Powiedziałem, że nie chcę żadnych cholernych warzyw!"
― Todd Flanders[1]
"Moje chrzanione uszy!"
― Todd Flanders[2]

Todd Flanders – najmłodszy syn Maude i Neda Flandersów. To najwrażliwszy oraz najmłodszy członek rodziny sąsiadów Simpsonów. Jest idealnym przykładem dla innych młodszych dzieci; cechuje go przede wszystkim dobroć, uczciwość oraz życzliwość wobec innych.

BiografiaEdytuj

Todd, podobnie jak reszta rodziny, jest dosyć pobożny. Mimo to łatwo ulega wpływom - kiedy słyszy przekleństwa, szybko się ich uczy i później je powtarza. Zdarza mu się to przynajmniej dwa razy: w pierwszym przypadku chwali się nowym słownictwem przy stole, zaś w drugim wypowiada się w ten sposób w restauracji. Ponadto, kiedy Todd ma styczność z czymkolwiek, czego zabraniają mu rodzice, przestaje przypominać pobożnego chłopca. Świadczy o tym sposób, w jaki zwraca się do swojego brata, kiedy kłóci się z nim o cukierki, które daje im Bart[3]. Zazwyczaj nosi brązowe buty, niebieskie szorty i fioletową koszulę. Co więcej, podobnie jak brat, ma brązowe, czasem lekko kędzierzawe, kręcone włosy.

Po śmierci Maude Rod i Todd stają się nieco bardziej poważni i religijni. Jednak kiedy Ned żeni się z Edną Krabappel, zaczynają bardziej przypominać swoich rówieśników[4].

Todd umie grać na skrzypcach i należy do szkolnego zespołu muzycznego. Poza tym dobrze gra w minigolfa[5].

PrzypisyEdytuj