FANDOM

The Springfield Squares
Hello Gutter, Hello Fadder
Gatunek Teleturniej
Prowadzący Kent Brockman
Kraj produkcji Stany Zjednoczone
Stacja Kanał 6
Pierwszy występ "Krusty Gets Kancelled"

The Springfield Squares (tłum. Kwadraty Springfield) – teleturniej emitowany na kanale 6. Prowadzącym jest Kent Brockman, a udział biorą w nim Springfieldzkie osobistości.

Ma ponad trzydzieści sezonów. Pojawia się tylko w dwóch odcinkach Simpsonów.

HistoriaEdytuj

Pewnego razu program kręcony jest na plaży, lecz zostaje przerwany przez nadciągające tsunami. Barry White zachęca współzawodników teleturnieju, aby schronili się w jego górnym kwadracie. Zbierają się tam wszystkie gwiazdy z wyjątkiem Charliego, który z uporem twierdzi, że siedzi tu już trzydzieści sezonów i nie zamierza się stąd ruszyć ani na krok. Chwilę po tym zalewa go olbrzymia fala, a Homer i Bart ze śmiechem stwierdzają, że już nie żyje.[1]

Homer występuje gościnnie w teleturnieju po strąceniu 300 kręgli w Kręgielni Barney'a. Udzielając odpowiedzi Kentowi pyta się czy czytać z kartki "odpowiedzi", czy "żarty". Po tej wypowiedzi Brockman nakazuje zatrzymać kamerę, a Ron Howard proponuje zamienić się z Homerem na miejsca. W wyniku tego zdarzenia dochodzi między nimi do bójki.[2]

Lista znanych gości teleturniejuEdytuj

Kwadraty Springfield

Debiut programu

CiekawostkiEdytuj

  • Turniej The Springfield Squares jest parodią Hollywood Squares.
  • W jednym z odcinków nadawanie programu zostaje zakłócone przez tsunami, co nawiązuje do sytuacji, w której Hollywood Squares zostało przerwane z powodu trzęsienia ziemi.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki