FANDOM

Starzenie się postaci w serialu – temat wielu debat wśród społeczności fanów. Upływ czasu jest wiadomy, ale postacie są postarzane, tylko jeżeli jest wprost powiedziane, że minęło kilka lat. Wydaje się, że twórcy serialu całkowicie pominęli problem starzenia, aczkolwiek są odcinki, które do tego nawiązują lub pokazują Simpsonów w przyszłości.

Popularne teorie Edytuj

Wiecznie młodzi Edytuj

Jedną z popularnych teorii jest to, jak z resztą w wielu innych kreskówkach, że postać zostaje uwięziona w wieku, w którym po raz pierwszy pojawiła się na ekranie. Jednak Homer, Bart, Lisa i Maggie obchodzili swoje urodziny w serialu.

Spowolniony czas Edytuj

Kolejna teoria mówi, że skoro średnio tylko jeden półgodzinny odcinek pojawia się raz na tydzień, upływ czasu jest znacząco wolniejszy niż w prawdziwym życiu. Ta teoria jest bardziej sensowna, dzięki niewielkiemu, acz widocznemu starzeniu się postaci, w momentach kiedy zaznaczony jest upływ czasu. Jednak tu pojawia się problem z odcinkiem takim jak "All's Fair in Oven War", kiedy remont kuchni zajmuje 2 lata (czasu Simpsonów), a żadna z postaci się nie starzeje.

Ewolucja czasuEdytuj

Chociaż powyższe teorie są możliwe, upadają z powody tego, że razem z upływem lat, widać rozwój postaci. Homer i Marge zakochali się w sobie w latach 70-tych co ukazane jest na początku serii, a teraz akcja ma miejsce w latach 90-tych. To oznacza, że zgodnie z biegiem czasu, aktualne, przeszłe i od czasu do czasu przyszłe postacie starzeją się.

Hormony przeciw starzeniu sięEdytuj

W odcinku "Behind the Laughter" Lisa wyznaje, że aby przedłużyć serię, została zmuszona do zażywania hormonów przeciw starzeniu się, jednak odcinek ten nie jest zaliczany do kanonu serialu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki