FANDOM

Rodzeństwo pana Burnsa
Rodzeństwo Burnsa
Rodzina

Rodzice: Clifford i Daphne
Rodzeństwo: Charles Montgomery Burns i George Burns

Pierwszy występ "Double, Double, Boy in Trouble"

Starsze rodzeństwo pana Burnsa – dziesięcioro dzieci Clifforda i Daphne Burnsów, starsze rodzeństwo Charlesa Montgomery'ego Burnsa i George'a Burnsa. Pan Burns wspomina o swoich krewnych w odcinku "Double, Double, Boy in Trouble".

HistoriaEdytuj

Pan Burns pokazuje zdjęcie swoich braci i sióstr Bartowi, twierdząc, że był najmłodszy spośród nich. Rodzinna fortuna przypadła właśnie jemu, ponieważ jego starsze rodzeństwo spotkał przykry los: najstarszego brata stratował koń, siostra zatruła się ziemniakiem, bliźniaka Burnsa postrzelono, druga siostra została zasztyletowana, inny brat zatruł się ziemniakiem, kolejne dziecko zginęło z powodu samozapłonu, następne wpadło do studni, dwoje kolejnych otruto ziemniakiem, zaś ostatnie zostało nadziane na wieżowiec Chryslera[1].

Lista starszych braci i sióstrEdytuj

Wydana w 2014 roku książka pod tytułem C. Montgomery Burns' Handbook of World Domination umożliwia nam identyfikację przynajmniej ośmiorga dzieci Burnsów, nie wliczając w to Monty'ego i George'a.

Pomimo sprzeczności zaistniałej w The Simpsons Uncensored Family Album, gdzie zarówno pod zdjęciem siostry, jak i dwóch braci Burnsa widnieje napis "nieznany ojciec", nic na ten temat nie zostaje powiedziane w żadnych późniejszych publikacjach, także nie jest to brane pod uwagę w poniższej liście.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki