FANDOM

Sezon 28
Sezon 29
Lista odcinków serialu
Sezon 29
Sezon 29
Data premiery 1 października 2017

Sezon 29 – dwudziesty dziewiąty sezon serialu Simpsonowie. Zadebiutował 1 października 2017 roku[1].

Praca nad serią rozpoczęła się 2 marca 2017 roku po opublikowaniu scenariusza odcinka z sezonu 29.

Lista odcinkówEdytuj

Odcinki ze znaną datą premieryEdytuj

Zdjęcie # Oryginalny tytuł Premiera (USA) Reżyseria Scenariusz Kod produkcji
The Serfsons 1 619 - 1

"The Serfsons"

1 października 2017 Rob Oliver Brian Kelley WABF17

W magicznym świecie matka Marge zostaje zmieniona w lodowego wędrowca i jedynym sposobem, żeby znaleźć dla niej lekarstwo, jest zmuszenie Lisy do użycia zakazanej magii. Kiedy dowiaduje się o tym król, dziewczynka zostaje porwana, a Homer musi wywołać powstanie chłopów, by naprawić sytuację.

Springfield Splendor 1 620 - 2

"Springfield Splendor"

8 października 2017 Matthew Faughnan Tim Long, Miranda Thompson WABF22

Marge pomaga Lisie zamienić przykre doświadczenie w powieść graficzną, na podstawie której powstaje musical. Niebawem między matką a córką dochodzi do konfliktu.

Whistler's Father 1 621 - 3

"Whistler's Father"

15 października 2017 Matthew Faughnan Tom Gammill, Max Pross WABF16

Homer zdaje sobie sprawę, że Maggie świetnie gwiżdże. Postanawia wykorzystać jej talent i robi z niej gwiazdę. Tymczasem Gruby Tony przekonuje Marge, żeby zaprojektowała wystrój jego domu publicznego.

Treehouse of Horror XXVIII 6 622 - 4

"Treehouse of Horror XXVIII "

22 października 2017 Timothy Bailey John Frink WABF18

W pierwszym segmencie Maggie zostaje opętana. Kolejna opowieść to historia perfekcyjnej, a zarazem mrocznej wersji rodziny Simpsonów zza tajemniczych drzwi. W ostatniej części wygłodniały Homer zjada samego siebie.

Opisy pozostałych odcinkówEdytuj

30 lat Simpsonów

Plakat promujący 30 lat Simpsonów

  • "Grampy Can Ya Hear Me"Abe dostaje aparat słuchowy i wreszcie może posłuchać, co mówią o nim inni ludzie. Tymczasem dyrektor Skinner odkrywa, że matka ukryła przed nim straszny sekret.
  • "Haw-Haw Land"Lisa zakochuje się w muzycznie uzdolnionym chłopcu, a Nelson i Milhouse walczą o jej względy.
  • "Frink Gets Testy" – po obejrzeniu starego programu Orsona Wellesa opowiadającego o Nostradamusie pan Burns jest przekonany, że niedługo nastąpi koniec świata. Miliarder decyduje się zbudować arkę dla mieszkańców Springfield, lecz przed przyjęciem ich na pokład chce się upewnić, którzy z nich powinni przetrwać. Profesor Frink ma pomysł, jak to sprawdzić[2].
  • "Mr. Lisa's Opus" – odcinek "Barthood", lecz w wersji z Lisą: pokazane zostają jej dzieciństwo, lata studenckie oraz ślub z kobietą. Tymczasem Ned Flanders próbuje wyleczyć Homera z alkoholizmu. Gościnnie wystąpią Valerie Harper i Norman Lear.
  • "The Old Blue Mayor She Ain't What She Used to Be" – poirytowana lokalną władzą Marge postanawia kandydować na burmistrza Springfield. Żeby zyskać poparcie, w ramach kampanii wyborczej czyni Homera obiektem kpin i żartów.
  • "Lisa Gets the Blues"Simpsonowie wybierają się do Nowego Orleanu na JazzFest.
  • "Fears of a Clown"Klaun Krusty jest głównym bohaterem historii, która stanowi przeróbkę powieści Stephena Kinga pod tytułem To. Psikus Barta z maskami klaunów sprawia, że mieszkańcy Springfield boją się Krusty'ego, który traci pracę. Komik wraca na scenę, lecz tym razem aktorską - reżyserem spektaklu, w którym zagra, będzie Llewellyn Sinclair (Jon Lovitz).
  • "3 Scenes Plus a Tag from a Marriage" – odcinek wspominkowy.
  • "My Way or the Highway to Heaven"
  • "Singin' in the Lane"
  • "Gone Boy"
  • "Heartbreak Hotel"
  • "Bart's Not Dead"
  • "Throw Grampa from the Dane"
  • "Homer Is Where the Art Isn't"
  • "No Good Read Goes Unpunished"
  • "Forgive and Regret"
  • "King Leer"
  • "Flanders' Ladder"
  • "Left Behind"

Opisy niektórych odcinkówEdytuj

  • Powrót Pomocnika Boba oraz jedna z operetek Gilberta i Sullivana w jego wykonaniu; w tym samym odcinku (który zadebiutuje w grudniu) Bart gubi się na opuszczonej stacji rakiet z lat 60-tych.
  • Bart wzoruje się na Sztuce wojennej Sun Zi i próbuje zniszczyć życie Homera. W odcinku wystąpią gościnnie Jimmy O. Yang (Sun Zi) oraz Daniel Radcliffe, który będzie próbował ukryć się przed fanami na konwencie gry przypominającej Minecrafta, lecz zostanie wydany przez Homera.
  • Homer i Marge wspominają, jak dobrze się bawili, gdy jeszcze nie mieli dzieci. W efekcie Marge zaczyna pracować w gazecie, której redaktorem jest J. K. Simmons. W odcinku wystąpi również Kevin Pollack.
  • Homer zostaje podejrzany o kradzież arcydzieła. Odcinek będzie w stylu seriali detektywistycznych z lat 70.
  • Historia rodziny Moe na wzór szekspirowskiego dramatu.

Gościnne występyEdytuj

PrzypisyEdytuj

Sezony serialu Simpsonowie
Sezon 1Sezon 2Sezon 3Sezon 4Sezon 5Sezon 6Sezon 7
Sezon 22Sezon 23Sezon 24Sezon 25Sezon 26Sezon 27Sezon 28Sezon 29