FANDOM

Seymour Skinner
Seymour Skinner.png
Płeć Mężczyzna
Włosy Brązowo-szare
Wiek 44[1]
Zawód Dyrektor Szkoły Podstawowej w Springfield
Krewni

Prawni rodzice: Agnes i Sheldon Skinner

Biologiczni rodzice: Nieznani

Pierwszy występ "Gwiazdka Simpsonów"
Głosu użycza Harry Shearer
"Mało wiem o dzieciach."
― Seymour Skinner[2]

Armin Tamzarian, lepiej znany jako Seymour Skinner lub po prostu Dyrektor Skinner – dyrektor Szkoły Podstawowej w Springfield. Weteran wojny wietnamskiej, podczas której był przetrzymywany jako jeniec przez partyzantów Viet Kongu. W pośladkach ma metalową płytkę z Wietnamu.[3]

W dalszych sezonach okazuje się, że Skinner był tylko ulicznym rzezimieszkiem, który podczas próby okradnięcia staruszki wpadł na sędziego i miał do wyboru iść do wojska lub przeprosić staruszkę. Wybrał wojsko, nie wiedząc, że trwa wojna. Tam spotkał prawdziwego Seymoura Skinnera, który objaśnił mu sens życia. Kiedy prawdziwy Skinner rzekomo zginął na wojnie, Armin został wyznaczony do przekazania tej informacji jego matce, lecz nie miał na tyle odwagi, więc przyjął tożsamość Seymoura i został dyrektorem szkoły.

Gdy prawdziwy Seymour powraca, przejmuje wszystkie obowiązki Armina Tamzariana. Jednak jego matka ma dość niezależności prawdziwego syna, więc postanawia znaleźć przybranego. Na koniec springfieldczycy wsadzają prawdziwego Seymoura do pociągu i wywożą daleko od Springfield.[4]

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki