FANDOM

Robert Terwilliger
303px-Sideshow Bob
Płeć Mężczyzna
Włosy Czerwone
Zawód Przestępca,
dawny pomocnik Krusty'ego,
dawny burmistrz Springfield i Salsicci
Rodzina

Rodzice: Robert Terwilliger Senior i Judith Terwilliger
Brat: Cecil Terwilliger
Żona: Francesca Terwilliger
Syn: Gino Terwilliger

Pierwszy występ "The Telltale Head"
Głosu użycza Kelsey Grammer

Robert Terwilliger, znany lepiej jako Pomocnik Bob – jeden z głównych antagonistów pojawiających się w serialu Simpsonowie. Przez długie lata był pomocnikiem Klauna Krusty'ego, mimo że komik traktował go protekcjonalnie.

Pewnego dnia Bob decyduje się obwinić Krusty'ego o kradzież, a tym samym pozbawić go programu rozrywkowego. W ostatniej chwili jego niecny plan zostaje ujawniony przez Barta, któremu poprzysięga zemstę.

Co jakiś czas pojawia się w serialu, by swe plany zemsty wcielić w życie. W jednym z odcinków podszywa się pod sąsiada Simpsonów i niemal zabija Barta. Innym razem zostaje burmistrzem Springfield, by uprzykrzyć chłopcu życie.

Robert Terwilliger urodził się 11 października 1957 roku. Zaczynał swoją karierę jako małomówny pomocnik Klauna Krusty'ego.

Bob został asystentem Krusty'ego przypadkowo. W trakcie przesłuchania na pomocnika klauna stał z boku i oglądał występ swojego młodszego brata, Cecila. Znudzony występem Cecila komik spostrzegł Boba i rzucił w niego ciastem. Wygląd Terwilligera rozbawił Krusty'ego do łez, dlatego od razu zaproponował mu posadę w swoim show.

Bob ma również żonę Francescę oraz syna o imieniu Gino.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki