FANDOM

Pomocnik Mel
Pomocnik Mel
Płeć Mężczyzna
Włosy Turkusowe
Zawód Komik
Rodzina

Żona: Barbara Van Horne
Syn: Nieznany

Pierwszy występ "Itchy & Scratchy & Marge"
Głosu użycza Dan Castellaneta

"Aplauz uzależnia jak heroina lub sprawdzanie poczty elektronicznej."
― Pomocnik Mel

Melvin Van Horne, lepiej znany jako Pomocnik Mel – pomocnik Klauna Krusty'ego. Mówi z brytyjskim szekspirowskim akcentem, co może wskazywać na to, iż nie pochodzi z Ameryki jak większość postaci.

BiografiaEdytuj

Mel

Mel grający na wysuwanym gwizdku

Pomocnik Mel pojawia się po raz pierwszy w odcinku "Itchy & Scratchy & Marge". Od tej pory zastępuje Pomocnika Boba, który po próbie pozbawienia Krusty'ego programu telewizyjnego trafia do więzienia na dłuższy czas.

Mel używa wysuwanego gwizdka do komunikowania się na antenie, tak jak robił to niegdyś Bob. Główną rolę odgrywa w serialu po raz pierwszy, kiedy z powodzeniem udaje mu się oczyścić Waylona Smithersa z zarzutów postrzelenia pana Burnsa[1].

Melvin jest bardzo elokwentną i inteligentną postacią. Często wyraża się poetycko, używając przy tym wyrafinowanych sformułowań i metafor. Ma niezwykle piękny głos i, podobnie jak Bob, marnuje swój wybitny talent jako asystent w show, gdzie główną rolę ma Klaun Krusty. Stanie w cieniu komika zdawało się mu nie przeszkadzać, aczkolwiek w odcinku "Maximum Homerdrive" opisuje go niecenzuralnymi słowami.

Najwięcej o jego przeszłości dowiadujemy się w epizodzie "All About Lisa", gdzie powiedziane jest między innymi, iż wygrał Nagrodę Artysty Roku oraz że występował na scenach od Londynu po Los Angeles, dopóki nie skończył jako pomocnik klauna.

Religia i edukacjaEdytuj

W zasadzie niewiele wiemy o wcześniejszej edukacji komika. Wiadomo tylko, iż ukończył Cornell University. Prawdopodobnie uczęszczał do tej samej szkoły podstawowej i średniej co większość springfieldczyków, jednak nie jest to potwierdzone.

Jest ateistą, choć czasami uczęszcza do kościoła prezbiteriańskiego.

CiekawostkiEdytuj

  • Kiedy mieszkańcy Springfield przeistaczają się w rozwścieczony tłum, Mel zwykle pełni funkcję jego przywódcy.
  • W odcinku "Bart Gets Famous" powiedziane jest, iż nie toleruje laktozy.
  • Jego cechą charakterystyczną jest kość wpięta we włosy, którą zdejmuje tylko okazjonalnie.
  • W jednym z odcinków twierdzi, że mógł być mężem Marge, jednak nie skorzystał z tej okazji[2].

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki