FANDOM

Maya
Maya.png
Płeć Kobieta
Włosy Brązowe
Pierwszy występ "Eeny Teeny Maya, Moe"
Głosu użycza Tress MacNeille

Maya – dziewczyna, którą Moe poznaje przez Internet.

HistoriaEdytuj

Moe spotyka Mayę na czacie internetowym. Jest oczarowany jej wyglądem, a także faktem, że dziewczynie podobają się jego żarty i zdjęcia. Kiedy spotykają się po raz pierwszy, Moe jest zaskoczony niskim wzrostem Mai. Okazuje się, że na przesłanych przez siebie zdjęciach dziewczyna pozuje na tle miniaturowych światowych zabytków w Legolandzie, żeby nikogo nie rozczarować swoim niewielkim rozmiarem.

Mimo wszystko Moe akceptuje wygląd dziewczyny i zaczyna się z nią spotykać. Początkowo barman obawia się, że jego znajomi nie będą dla niej tolerancyjni, jednak kolacja z Marge i Homerem pokazuje, że niepotrzebnie się martwił.

W pewnym momencie Moe postanawia oświadczyć się Mai. Dziewczyna przyjmuje jego oświadczyny, a potem oboje zaczynają żartować z jej niskiego wzrostu. Moe jednak zapomina się, a jego dowcipy zaczynają dokuczać Mai, która uznaje, że nie chce być z człowiekiem, który traktuje ją w ten sposób[1].

Charakterystyka Edytuj

Nie zostało potwierdzone, ile dokładnie Maya ma lat, ale prawdopodobnie jest trochę młodsza od Marge Simpson. Choćby miała nawet 20 lat, to i tak jest bardzo niska jak na swój wiek. Ma brązowe włosy, nosi czerwoną sukienkę i buty na wysokim obcasie.

Ciekawostki Edytuj

  • Żeby przestraszyć ludzi, często przyjmuje jedną pozę i udaje lalkę.
  • W odcinku "The Great Simpsina" pojawia się na pokazie magii w pokoju małego magika.

Galeria Edytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki