FANDOM

Lou
Lou (z policji).png
Płeć Mężczyzna
Włosy Czarne
Zawód Policjant w Springfield
Pierwszy występ "There's No Disgrace Like Home"
Głosu użycza Hank Azaria

Poszukiwanie.png Ten artykuł dotyczy policjanta ze Springfield.

Czy poszukujesz strony o krowie o tym samym imieniu lub członku rodziny Simpsonów?

Lou – nieposiadający nazwiska Afroamerykanin - pracownik policji. Głosu użycza mu Hank Azaria.

Biografia Edytuj

Lou mówi więcej niż jego wspólnik Eddie. Mimo że rzadko się pojawia, zawsze jest na służbie. Mało kiedy widzimy go bez policyjnego munduru. Powiedział kiedyś, że chce zrezygnować z kariery, ponieważ za ochronę prywatną lepiej płacą, jednak pomimo swoich słów do dziś jest stróżem prawa.

Lou należał również do zespołu Sadgasm, którego członkami byli także Homer Simpson, Lenny Leonard i Carl Carlson.

Rodzina Edytuj

Lou był w związku małżeńskim z kobietą o imieniu Amy, lecz później się z nią rozwiódł. W jednym z odcinków skarży się sporadycznie, że Eddie przespał się z nią, przez co dochodzi między nimi do konfliktu, a Clancy Wiggum zostaje ich mediatorem.

Lou był także tymczasowym właścicielem Pomocnika Świętego Mikołaja, którego przeszkolił jako psa policyjnego. W tym samym czasie okazuje się, że ma dziewczynę o imieniu Charquelle.

Ciekawostki Edytuj

  • W pierwszych sezonach Lou miał żółtą skórę, co prawdopodobnie było błędem ze strony jego rysownika.
  • Głos Lou wzorowany jest na głosie Sylvestra Stallone'a.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki