FANDOM

Laura Powers
Laura Powers
Płeć Kobieta
Włosy Brązowe
Rodzina

Matka: Ruth Powers

Pierwszy występ "New Kid on the Block"
Głosu użycza Sara Gilbert

"Wiesz, gdybyś był troszkę starszy, chodziłabym z tobą."
― Laura Powers

Laura Powers – dawna sąsiadka rodziny Simpsonów, nastoletnia córka Ruth Powers.

HistoriaEdytuj

Bart i Laura

Bart i Laura

Laura i jej matka wprowadzają się do domu tuż obok Simpsonów, gdy mieszkanie zostaje opuszczone przez starsze małżeństwo Winfieldów: Sylvię i pana Winfielda.

New Kid on the Block 1

Laura w sukience

Marge i Ruth szybko zaprzyjaźniają się ze sobą, podobnie jak Bart i Laura. Już przy pierwszym spotkaniu chłopiec zakochuje się w swojej nowej sąsiadce. Czuje się oszukany, kiedy dowiaduje się o jej związku z Jimbem Jonesem. Postanawia zakończyć ich romans za sprawą telefonu do Moe, który, mając dość ciągłych żartów telefonicznych, zmierza do domu chłopca z nożem w ręku. Na miejscu spotyka jedynie Laurę i Jimbo; jego nagłe wejście przeraża nastolatka, który drży ze strachu na widok barmana. Obojętny Moe wychodzi, zaś Laura zdaje sobie sprawę, że Jimbo nie był dla niej odpowiednim chłopakiem. Następnie obiecuje Bartowi, że umówi się z nim, kiedy będzie trochę starszy i zapuści wąsy[1].

Rola Laury w serialu ogranicza się jedynie do wydarzeń tej nocy. W późniejszych odcinkach nie wypowiada żadnej kwestii, pełni jedynie funkcję postaci tła.

Kiedy Springfield przechodzi kryzys, Ruth i Laura wyjeżdżają do Detroit w poszukiwaniu lepszych warunków życia. Do ich domu wprowadza się tymczasowo Pomocnik Bob[2].

PrzypisyEdytuj