FANDOM

Kuzyn Homera
Kuzyn Homera.png
Płeć Mężczyzna
Włosy Brązowe
Rodzina

Kuzyn: Homer Simpson
Żona: Nieznana
Syn: Nieznany

Pierwszy występ "The Bonfire of the Manatees"
Głosu użycza Hank Azaria

Kuzyn Homera – daleki kuzyn Homera. Ze względu na to, że mieszka na farmie i zajmuje się rolnictwem, jest często wyśmiewany przez swojego krewnego.

HistoriaEdytuj

Kiedy Homer wyrusza z Bartem i Lisą na poszukiwanie Marge, zatrzymuje się po drodze w mieszkaniu swojego kuzyna. Już przy samym powitaniu Homer głośnym szeptem oznajmia dzieciom, że jego krewny jest stereotypowym mieszkańcem wsi, w związku z czym należy go traktować jako osobę niespełna rozumu. W odpowiedzi na uszczypliwości Homera kuzyn jedynie przewraca oczami, najwyraźniej przyzwyczajony do tego typu przytyków z jego strony.

Na wspólnym obiedzie Homer wmawia kuzynowi, że Marge została pozbawiona życia przez spadający klimatyzator, jednak im więcej opowiada na jej temat kłamstw, tym bardziej rolnik staje się sceptyczny. Po skończonym posiłku Homer idzie do wychodka, nieświadomy, że tak naprawdę zmierza do studia nagraniowego kuzyna.

Nieco później kuzyn ratuje swojego krewnego przed mężczyznami na skuterach z pomocą nakazu sądowego. Mimo to Homer wciąż uważa go za osobę o niskim ilorazie inteligencji[1].

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki