FANDOM

Kent Brockman
468px-Simp KentBrockman F
Płeć Mężczyzna
Włosy Siwe
Zawód Prezenter telewizyjny
Rodzina

Żona: Stephanie
Córka: Brittany

Pierwszy występ "The Telltale Head"
Głosu użycza Harry Shearer

Kent Brockman – prezenter telewizyjny kanału szóstego. Prowadzi programy Eye on Springfield, My Two Cents i Smartline.

Kent jest postacią trzecioplanową. Zazwyczaj pojawia się w serialu wtedy, gdy Simpsonowie oglądają telewizję.

BiografiaEdytuj

Kent Brockman w telewizji

Kent Brockman w telewizji

Jako dziecko Kent odwiedził Disneyland z zamiarem przeprowadzenia wywiadu z Myszką Mickey. Widok mężczyzny zdejmującego kostium fikcyjnego bohatera i oświadczającego, że mysz nie żyje, zrobiły na chłopcu tak duże wrażenie, że momentalnie osiwiał[1]. Mimo tego w późniejszych latach Kent ponownie ma włosy koloru ciemnego, prawdopodobnie ufarbowane[2]. Pierwszy reportaż Kenta dotyczył pożaru w składzie opon, który trwa do dziś[3].

Reportaż Kenta

Pierwszy reportaż Kenta

W swojej pracy Kent często zachowuje się nieprofesjonalnie, jest stronniczy, niekiedy zdarzają mu się wpadki na antenie. Jest osobą kapryśną, o czym świadczą jego wybuchy agresji spowodowane brakiem ulubionej przekąski przed rozpoczęciem programu oraz zrezygnowanie z prowadzenia wiadomości z tego powodu[4]. Nie stroni również od kąśliwych uwag na temat widzów i swoich współpracowników, poczynając od odwiecznego rywala Arnie'ego Pye'a, kończąc zaś na mikrofoniarzu, o którego przyszłym zwolnieniu z pracy Kent postanowił poinformować na wizji[5]. Podobnie jak wiele innych osobowości telewizyjnych używa botoksu, bez którego jego twarz byłaby obwisła[6][7].

W jednym z odcinków Kent zostaje multimilionerem za sprawą wygranej na loterii. Staje się wówczas osobą skąpą i pozbawioną współczucia dla innych, o czym świadczy fakt, że odmawia udzielenia Bartowi jakichkolwiek informacji w związku z zaginionym psem, a także pomocy bezdomnym i głodującym[8].

PrzypisyEdytuj