FANDOM

Jeremy Freedman
Jeremy Freedman
Płeć Mężczyzna
Włosy Rude
Wiek 15
Zawód Różny (kelner w Krusty Burgerze, kasjer w kinie)
Rodzina

Matka: Doris Freedman

Pierwszy występ "Brush with Greatness"
Głosu użycza Dan Castellaneta

Jeremy Freedman, znany również jako Piszczyk (ang. Squeaky-Voiced Teen) – jeden z niewielu nastolatków zamieszkujących Springfield. Jest on idealnym przykładem dojrzewania u chłopców - od oszpecających pryszczy po mutację i desperackie poszukiwania pracy dorywczej.

Prace dorywczeEdytuj

Jeremy w celu zdobycia pieniędzy podejmuje różne prace dorywcze. Najczęściej pracuje w Krusty Burgerze, sklepie spożywczym oraz jako kasjer w Aztec Theater.

Zostaje zatrudniony w supermarkecie Mom & Pop Hardware, a także w Kręgielni Barneya, gdzie dowiadujemy się, że jego matką jest Bufetowa Doris[1]. Pracował też w zminiaturyzowanej wersji Tawerny Moe znajdującej się w Centrum Handlowym[2].

Był również przełożonym Jimbo, Dolpha i Kearneya w sklepie z obuwiem[3].

Życie prywatneEdytuj

Pewnego razu Jeremy postanawia skoczyć z urwiska, gdyż stacja FOX zdjęła z anteny jego ulubiony serial, Futuramę. Wpada wtedy do samochodu, gdzie całuje się dwóch nastolatków, spadając przy tym na jednego z nich. Dziewczyna z samochodu jest w szoku, lecz po chwili zaczyna się całować z nim[4].

Jeremy był także w związku z Shauną[5], pracowniczką supermarketu Mom & Pop Hardware[6] oraz Beatrice, którą poznajemy w odcinku "Dangerous Curves".

Kulisy śmiechuEdytuj

Imię i nazwiskoEdytuj

Jeremy

Imię postaci zostało po raz pierwszy wypowiedziane przez Seymoura Skinner w usuniętej scenie sezonu 15. Kiedy Jimbo, Dolph i Kearney byli jego podwładnymi w sklepie z obuwiem, zwracali się do niego per panie Freedman, z czego możemy wywnioskować, iż Freedman to nazwisko Jeremy'ego i jego matki.

Mimo wyjawionego wcześniej imienia w odcinku "Beware My Cheating Bart" Jeremy ma przypiętą do koszuli plakietkę z napisem Steve.

W "Lisa vs. Malibu Stacy" Abraham Simpson zwraca się do Jeremy'ego per panie Peterson. Co ciekawe, jest to panieńskie nazwisko jego matki.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj