FANDOM

Itchy
Itchy.png
Gatunek Mysz
Płeć Mężczyzna
Twórca Roger Meyers Sr.
Pierwszy występ "There's No Disgrace Like Home"
Głosu użycza Dan Castellaneta

Itchy (tłum. Poharatka) – fikcyjna mysz z kreskówki Itchy & Scratchy Show. Jej wrogiem jest Scratchy. Zawsze wygrywa z nim pojedynki, które zazwyczaj kończą się śmiercią tego drugiego. Jest tylko jeden odcinek, w którym Scratchy wygrywa, a Itchy ginie.

Itchy po raz pierwszy pojawił się w starym odcinku pod tytułem "Itchy the Lucky Mouse in Manhattan Madness", w którym występuje bez Scratchy'ego. Mysz zabija tutaj Irlandczyka oraz Teddiego Roosvelta. Był to pierwszy z wielu epizodów, gdzie się pojawił. Jego uszy przypominają uszy Myszki Miki, a zachowanie Jerry'ego z kreskówki Tom & Jerry.

Old timey itchy.gif

Pierwotny wygląd Itchy'ego

Itchy & Scratchy Land jest tematycznym parkiem rozrywki o Itchym i Scratchym. Odbywają się tam parady robotów odzwierciedlających fikcyjnych bohaterów. Są one nieszkodliwe, zaprogramowane zostały tak, aby atakowały tylko siebie nawzajem. Podczas gdy Simpsonowie spędzali wakacje w tym parku, naturalnie nie byli atakowani przez roboty, do czasu, gdy Homer przez przypadek użył migawki z aparatu, przez co doszło wtedy do zwarcia oraz buntu maszyn.

Itchy i Scratchy mogą być rzeczywistymi mieszkańcami Springfield, jak widać to w odcinku "Hello Gutter, Hello Fadder". Mimo to, w epizodzie, w którym Homer podkłada głos pod nową maskotkę Krusty'ego, psa Poochiego (w polskiej wersji znanego również jako "Pysiek"), pojawia się kobieta, która podobno użycza głosu kreskówkowej myszy i kotu.[1]

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki