FANDOM

Hugo Simpson
Hugo Simpson 1
Płeć Mężczyzna
Włosy Blond
Wiek 10
Rodzina

Rodzice: Homer i Marge
Brat: Bart Simpson
Siostry: Lisa i Maggie

Pierwszy występ "Treehouse of Horror VII"
Głosu użycza Nancy Cartwright

Spoza kanonu Treść tego artykułu opiera się na wydarzeniach spoza kanonu serialu, czyli takich, które nigdy nie miały miejsca w rzeczywistości.

Hugo Simpson – syjamski bliźniak Barta Simpsona. Niedługo po narodzinach bracia zostają rozdzieleni przez doktora Hibberta za zgodą Marge i Homera Simpsonów. Hugo pojawia się jedynie w odcinku "Treehouse of Horror VII".

HistoriaEdytuj

Mali Hugo i Bart

Hugo i Bart

Bart, Lisa i Maggie dowiadują się o jego istnieniu, kiedy po raz pierwszy słyszą dziwne dźwięki dochodzące ze strychu oraz dzięki Homerowi, który przez przypadek wygaduje, że tak naprawdę on i Marge mają czwórkę dzieci.

Jako "zły bliźniak" Hugo zmuszony jest mieszkać na strychu i żywić się rybimi łbami, których pełne wiadro Simpsonowie zanoszą mu raz na tydzień. Przebywając w odosobnieniu, Hugo zszywa ze sobą zwierzęta (tworząc przy tym m.in. szczuro-gołębia), by później móc połączyć siebie z Bartem.

Pod koniec odcinka okazuje się, że to on jest dobrym bliźniakiem, a Bart złym (Hugo ma bliznę po prawej, a Bart po lewej), w wyniku czego to Hugo zostaje przyjęty do rodziny, a Bart zamknięty na strychu[1].

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki