FANDOM

Hugo Simpson
Hugo Simpson 1
Płeć Mężczyzna
Włosy Blond
Wiek 10
Rodzina

Rodzice: Homer i Marge
Brat: Bart Simpson
Siostry: Lisa i Maggie

Pierwszy występ "Treehouse of Horror VII"
Głosu użycza Nancy Cartwright

Spoza kanonu Treść lub fragment tego artykułu opiera się na wydarzeniach spoza kanonu serialu, czyli takich, które nigdy nie miały miejsca w rzeczywistości.

Hugo Simpson – syjamski bliźniak Barta Simpsona. Niedługo po narodzinach bracia zostają rozdzieleni przez doktora Hibberta za zgodą Marge i Homera Simpsonów. Hugo pojawia się jedynie w odcinku "Treehouse of Horror VII".

HistoriaEdytuj

Mali Hugo i Bart

Hugo i Bart

Bart, Lisa i Maggie dowiadują się o jego istnieniu, kiedy po raz pierwszy słyszą dziwne dźwięki dochodzące ze strychu oraz dzięki Homerowi, który przez przypadek wygaduje, że tak naprawdę on i Marge mają czwórkę dzieci.

Jako "zły bliźniak" Hugo zmuszony jest mieszkać na strychu i żywić się rybimi łbami, których pełne wiadro Simpsonowie zanoszą mu raz na tydzień. Przebywając w odosobnieniu, Hugo zszywa ze sobą zwierzęta (tworząc przy tym m.in. szczuro-gołębia), by później móc połączyć siebie z Bartem.

Pod koniec odcinka okazuje się, że to on jest dobrym bliźniakiem, a Bart złym (Hugo ma bliznę po prawej, a Bart po lewej), w wyniku czego to Hugo zostaje przyjęty do rodziny, a Bart zamknięty na strychu[1].

CiekawostkiEdytuj

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj