FANDOM

Hollis Hurlbut
Hollis Hurlbut.png
Płeć Mężczyzna
Włosy Siwe
Zawód Kurator Springfield Historical Society
Pierwszy występ "Lisa the Iconoclast"
Głosu użycza Donald Sutherland

Hollis Hurlbut – kurator muzeum poświęconego Jebediahowi Springfieldowi. Głosu użyczył mu Donald Sutherland.

HistoriaEdytuj

Hollis.JPG

Hollis z tacą ciastek

Hollis jest historykiem oraz jednym z wielbicieli Jebediaha Sprinfielda.

Pewnego razu oprowadza Lisę po muzeum założyciela miasta. W trakcie zwiedzania dziewczynka znajduje tajne wyznania Jebediaha, które ukazują go jako bezwzględnego pirata i przestępcę. Lisa wyjawia Hurlbutowi prawdę, jednak kurator nie chcę jej wierzyć, a ponadto wydaje dziewczynce zakaz wstępu do muzeum na trzy miesiące.

Lisa przekonuje członków rady miasta, aby otworzyć grób Jebediaha w celu sprawdzenia, czy ma piracki srebrny język. Trumnę Springfielda ma za zadanie otworzyć Hollis. Kurator jako pierwszy dostrzega, że założyciel miasta ma srebrny język. Kiedy zdaje sobie sprawę, że całe życie poświęcił oszustowi, niepostrzeżenie chowa protezę Jebediaha do kieszeni.

Lisa demaskuje kuratora i z jego pomocą dostaje się na paradę z okazji dnia Jebediaha Springfielda. Dziewczynka ma zamiar wyjawić mroczną przeszłość Springfielda całemu miastu, lecz kiedy widzi, jak wiele dla obywateli znaczy jego postać, rezygnuje ze swojego planu[1].

CiekawostkiEdytuj

  • Hollis i Hurlbut to nazwy dwóch akademików Harvardu dla studentów pierwszego roku.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki