FANDOM

Gary Chalmers
Gary Chalmers
Płeć Mężczyzna
Włosy Siwe (dawniej brązowe)
Wiek 59[1]
Zawód Kurator szkolny
Rodzina

Żona: Rosemary Chalmers[2]
Córka: Shauna Chalmers[3]

Pierwszy występ "Whacking Day"
Głosu użycza Hank Azaria

"Skinnerrrr!!!"
― Powiedzonko Chalmersa
"Nie byłem dość dobry, by pracować w najgorszej szkole w Ameryce."
― Gary Chalmers[4]

Gary Chalmers, lepiej znany jako kurator Chalmers – kurator szkolny w Springfield.

Odwiedzając Szkołę Podstawową w Springfield, zawsze trafia na katastrofalne zdarzenia, z których Skinner za każdym razem próbuje się wytłumaczyć, wymyślając nieprawdopodobne historie.

Chalmers jest znany z udzielania reprymendy Seymourowi słynnym "SKINNER!". Czasem nazywa Skinnera po imieniu, lecz tylko wtedy, gdy wszystko jest w najlepszym porządku (jedyny wyjątek stanowi odcinek "22 Short Films About Springfield").

BiografiaEdytuj

Gary Chalmers

Młody Chalmers

Chalmers pochodzi z miasta Utica w stanie Nowy Jork[5], choć wspomina również o Queens oraz Intercourse w Pensylwanii[6]. Uczęszczał na Ball State University.

Przez pewien czas zajmował się nauczaniem, jednak było to dla niego przykre doświadczenie. Próbował uczyć grupkę młodzieży siedzącej w kozie, lecz gdy zamiast "Klubem walki" nazwał ich "Klubem śniadaniowym", został przez nich pobity[7]. Obecnie sprawuje stanowisko kuratora szkolnego.

OsobowośćEdytuj

Skinner, Chalmers, Lisa i Ralph

Chalmers podczas inspekcji

Chalmers jest surowym, ściśle przestrzegającym zasad i twardo stąpającym po ziemi mężczyzną. Swoim zdyscyplinowaniem przypomina wojskowego. Jego pełen dezaprobaty okrzyk wzbudza strach w dyrektorze Skinnerze.

Bart Stops to Smell the Roosevelts 1

Kurator pracuje z Bartem w bibliotece

Nie zawsze wykazuje się kompetencjami. Kiedy zwalnia Skinnera, pozwala, by nowy dyrektor szkoły, Ned Flanders, doprowadził do anarchii w podstawówce. Na usunięcie go ze stanowiska decyduje się dopiero wtedy, kiedy Ned wprowadza obowiązek modlitwy[8]. Gdy udziela Skinnerowi reprymendy za zły stan szkoły, nie podejmuje żadnych działań, by to zmienić.

Ma dobre podejście do uczniów: udaje mu się zaciekawić Barta i jego kolegów historią Theodore'a Roosevelta[9].

ZwiązkiEdytuj

Gary Chalmers jest wdowcem po Rosemary Chalmers[10], która w serialu przez pewien czas zmaga się z bardzo ciężką chorobą[11]. Owocem ich małżeństwa jest Shauna.

Prawdopodobnie jeszcze przed śmiercią żony umawia się na randkę z Agnes Skinner, matką Seymoura[12]. Znacznie później pojawia się informacja o jego związku z Edną Krabappel[13].

CiekawostkiEdytuj

  • Jego znakiem zodiaku jest strzelec[14]
  • Jest w posiadaniu samochodu Honda Accord z 1979 roku[15]. Ma również Toyotę Camry, który zostaje rozbity przez kierowcę szkolnego autobusu, Otto[16].
  • Nosi tupet[17].

PrzypisyEdytuj