FANDOM

Doris Freedman
Doris Freedman
Płeć Kobieta
Włosy Brązowe
Zawód Kucharka oraz pielęgniarka w Szkole Podstawowej w Springfield
Rodzina

Mąż: Richard Freedman
Syn: Jeremy Freedman

Pierwszy występ "Lisa's Pony"
Głosu użycza Doris Grau (1991-1997),
Tress MacNeille (od 2006 do teraz)

Doris Freedman (z domu Peterson), lepiej znana jako Bufetowa Doris – kucharka w Szkole Podstawowej w Springfield. Ma lekką nadwagę, ale ten temat nie jest poruszany w serialu (wyjątek stanowi odcinek "Walking Big & Tall").

BiografiaEdytuj

Bufetowa Doris

Bufetowa Doris

Doris nie należy do utalentowanych kucharek, o czym świadczą jej dania, które rzadko są dobrej jakości. Serwowane przez nią posiłki są wręcz niejadalne, a należą do nich m.in. serca wołowe, końskie jądra czy też rozdrobnione gazety. Podczas cięć budżetowych Doris zastępuje mięso w posiłkach kawałkami maty z sali gimnastycznej oraz innymi nienadającymi się do spożycia przedmiotami[1].

Ze względu na małe fundusze szkoły Doris jest w niej zatrudniona także jako pielęgniarka. Kiedyś była również listonoszką[2].

Była w związku z Hansem Molemanem[3] oraz Woźnym Williem, który się z nią przespał[4]. Ma także syna, który nazywa się Jeremy Freedman[5].

Kulisy śmiechuEdytuj

Głos aktorkiEdytuj

Po śmierci Doris Grau w 1995 roku Bufetowa Doris została wycofana z serii na ponad 10 lat. Ze względu na opóźnienia między wydaniem paru odcinków serialu głos Doris został zawarty w niektórych epizodach wyemitowanych dopiero w 1997, takich jak "Lisa's Sax". W późniejszych latach Bufetowa Doris była jedynie milczącą postacią w tle. Doris została ponownie wprowadzona do serialu w sezonie 18 w odcinku "The Mook, the Chef, the Wife and Her Homer", gdzie głosu użyczyła jej Tress MacNeille. Kiedy powróciła, jej imię zostało zmienione na Dora, by oddać szacunek zmarłej Doris Grau.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki