FANDOM

Carlton Carlson Jr.
350px-Carl Carlson.png
Płeć Mężczyzna
Włosy Czarne
Zawód Pracownik Elektrowni Jądrowej w Springfield
Rodzina

Ojciec: Nieznany
Adopcyjni rodzice: Carl Carlson Sr. i Sigrin Siguðardóttir
Siostra: Nieznana

Pierwszy występ "Homer's Night Out"
Głosu użycza Hank Azaria

Carlton "Carl" Carlson Jr. – bliski kolega Homera Simpsona i Lenny'ego Leonarda. Jest Afroamerykaninem, a jego rodzinny kraj to Islandia. Zawsze nosi ciemnozielone spodnie, niebieski płaszcz i fioletowy sweter.

Posiada tytuł magistra w dziedzinie fizyki jądrowej. Lubi grać w kręgle i przesiadywać wraz z kolegami w Tawernie Moe.

Carl pracuje w sektorze 7G wraz z Homerem Simpsonem i Lennym Leonardem. W jednym z odcinków zostaje awansowany na stanowisko przełożonego[1].

Carl pochodzi z Islandii, o czym po raz pierwszy dowiadujemy się w odcinku "'Scuse Me While I Miss the Sky". W "The Saga of Carl" powraca do ojczyzny, a koszt wyjazdu opłaca pieniędzmi wygranymi w loterii wraz Homerem, Moe i Lennym. Przyjaciele nie mogą się pogodzić z tym, że przywłaszczył sobie wygraną, dlatego wyruszają za nim w pogoń. W rodzinnym mieście Carl uświadamia im, że siedzenie w barze nie czyni ich przyjaciółmi.

Rodzina i przyjaciele Edytuj

Carl jest Afroamerykaninem, ale został adoptowany przez islandzką rodzinę, która mieszka w Reykjaviku. Wiadomo, że ma siostrę i biologicznego ojca, którego widzimy na billboardzie w odcinku "The Seemingly Never-Ending Story".

Niektóre odcinki wskazują na to, że Carl jest homoseksualistą zakochanym w Lennym, jednak w przeszłości Carl spotykał się z wieloma dziewczynami, podobnie zresztą jak jego przyjaciel. Ponadto, w walentynki zawsze umawia się z siostrą Lenny'ego na randkę.

Religia Edytuj

Carl jest buddystą, choć czasami możemy go zobaczyć w Pierwszym Kościele w Springfield.

CiekawostkiEdytuj

  • Był członkiem zespołu Homera (Sadgasm), do którego należeli także Lenny i Lou.
  • W jednym z odcinków pokazane jest, że jego IQ wynosi 214[2].
  • Posiada tatuaż.
  • W grze The Simpsons Game przewiduje, że Barack Obama będzie prezydentem w 2008 roku.
  • Carl może być chory na cukrzycę[3].

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki