FANDOM

Bernice Hibbert
Bernice Hibbert.png
Płeć Kobieta
Włosy Czarne
Zawód Gospodyni domowa
Krewni

Mąż: Julius Hibbert

Dzieci: Dwie córki i jeden syn (razem trójka dzieci)

Brat: Chester Dupree

Pierwszy występ "Bart's Dog Gets an "F""
Głosu użycza Tress MacNeille

Bernice Hibbert (z domu Dupree[1]) – żona dr. Hibberta. Po raz pierwszy pojawia się w odcinku "Bart's Dog Gets an "F"". Głosu użycza jej Tress MacNeille.

HistoriaEdytuj

Julius i Bernice.png

Bernice i Julius

W wielu odcinkach powiedziane jest, iż Bernice jest alkoholiczką. Zostaje to wspomniane m.in. w epizodzie "Homer vs. the Eighteenth Amendment", gdzie mdleje, dowiedziawszy się o przywróceniu prohibicji w Springfield. Pani Hibbert jest jedną z mniej znanych bohaterek serialu, podobnie jak inne gospodynie domowe (np. Sarah Wiggum). Bernice ma co najmniej trójkę dzieci ze swoim mężem, a w tym dwóch synów oraz jedną córkę. Podobnie jak Julius bardzo często śmieje się w nieodpowiednich chwilach. W odcinku "Dude, Where's My Ranch?" wspomniane jest także, że ich małżeństwo wisi na włosku.

We wczesnych odcinkach nazywana była Sylvia. Postać pani Hibbert jest nawiązaniem do Clair Huxtable z sitcomu The Cosby Show. Świadczy o tym m.in. jej strój typowy dla lat 80-tych.

CiekawostkiEdytuj

  • Podczas eksplorowania miasta w The Simpsons Game bardzo często możemy zauważyć Bernice, która wdaje się w konwersację z Carlem Carlsonem, dyskutując o ich dawnym związku, jeszcze zanim pani Hibbert poznała Juliusa. Prawdopodobnie jest to wydarzenie spoza kanonu i nie wlicza się do serii.
  • W odcinku "Days of Wine and D'oh'ses" dowiadujemy się, że bierze udział w spotkaniach Anonimowych Alkoholików, jednak wnioskując po innych epizodach, ma problem z porzuceniem nałogu.

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki