FANDOM

Alcatraaz
Alcatraaz
Płeć Mężczyzna
Włosy Czarne
Zawód Raper
Pierwszy występ "Pranksta Rap"
Głosu użycza Hank Azaria

Alcatraz – raper występujący w odcinku "Pranksta Rap". Jest to ulubiony piosenkarz Barta Simpsona.

HistoriaEdytuj

Bart bardzo chce pójść na koncert rapera, jednak Marge nie pozwala mu na to. Zdenerwowany chłopiec postanawia uciec z domu na występ piosenkarza. Zajmuje miejsce w pierwszym rzędzie, a kiedy raperowi wypada mikrofon, wchodzi na scenę i zaczyna śpiewać. Po skończonym występie Alcaatraz podwozi młodego rapera swoją limuzyną pod dom.

Tymczasem rodzice Barta są wściekli, ponieważ domyślają się, że ich syn jest teraz na koncercie. Chłopiec wrzuca przez okno do salonu kamień z informacją o tym, że został porwany. Policja odnajduje porywacza, którym okazuje się Kirk Van Houten. Jednak ani Lisa, ani Seymour Skinner nie przypuszczają, by Kirk mógł się tego dopuścić, tym bardziej, że pod jego domem znajdują koszulkę z koncertu. Trop doprowadza ich do posiadłości rapera, gdzie dowiadują się prawdy. Wtem dołącza do nich Clancy Wiggum, którego otaczają uzbrojeni ludzie Alcatraaza. Mimo wszystko udaje im się dojść do porozumienia[1].

GaleriaEdytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki